vrijdag, september 11

Je eigen stijl + op zoek naar ‘n jas

Wat is je eigen stijl? Die vraag krijg je als modeblogger vaak te horen. Ben je classy of tomboy of hipster - zeg het maar. Ik kwam deze zomer een modeblogger tegen die zichzelf niet bestempelt met één stijl. Deze blogger vindt juist zoveel verschillende dingen leuk, vertelde ze, dat zij de mix van al die dingen haar eigen stijl noemt. Geweldig! Dat is nou precies hoe ik me ook voel. Vroeger had ik altijd twijfels waar ik bij hoorde. Was ik iemand die paste bij de tomboy-stijl of bij de hipsters? Of was ik classy, omdat ik sommige items daarvan ook leuk vind? Sinds een half jaar weet ik dat alles wat ik leuk vind bij elkaar mijn eigen stijl is. Geen classy, geen tomboy, geen hipster, maar ik. Mijn. Eigen. Stijl. That's me. 




Mensen die mij goed kennen, weten dat ik een want-list (ik heb nodig...) heb. Nu heb ik er een wish-list (ik wil graag...) bij gemaakt. 

Sinds de brugklas ging ik na de zomer samen met mijn moeder een winterjas uitzoeken die ik een winter later al niet meer leuk vond. Van de brugklas tot de derde klas, vorig schooljaar dus, ben ik bezig geweest met mezelf ontdekken, kijken wat ik wel en niet leuk vind, wat me staat etc. Vorig jaar had ik helemaal geen geld om een nieuwe winterjas te kopen. Nu wordt het kouder. Na de herfstvakantie is het weer tijd om mijn winterjas aan te trekken. Ken je dat gevoel, als je vindt dat je er niet leuk uitziet maar er niets aan kunt doen? Ik haat dat gevoel.

Vorig jaar winter had ik dat elke dag met die jas. Nu wil ik graag een nieuwe kopen, en misschien ga ik er eentje bij Esprit kopen. Ik heb negen jassen gezien die ik erg leuk vind. Ze zijn niet allemaal winterproof, maar sommige jassen – ook al zijn ze te dun voor de winter - vind ik zo leuk dat ik ze er toch bij heb gezet. Nu wil ik graag weten welke jassen jullie leuk vinden! Dit zijn ze:


1 / 2 / 3


4 / 5 / 6

7 / 8 / 9

Dus: welke jas vind jij het leukst? Ja, nummer drie en zeven zijn hetzelfde model, maar dan in twee kleuren. Ik vind beide kleuren echt onwijs leuk! Ook heb ik op 'regenjas' gezocht, aangezien ik zonder regenjas zit en er wel echt eentje nodig heb. Toen kwam ik deze tegen. Maar ik kan geen kleur kiezen! Welke kleur vind jij het leukst? Paars, rood of blauw? 

Van welk merk is jouw jas? En welke jas is jouw favoriet(en)? Vertel het me in de comments, ik ben benieuwd! Heb jij een echte kledingstijl? Of heb jij ook een eigen mix? 

Liefs, Didem

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen