zaterdag, september 26

Geweldige talentenjacht filmpjes - beroemd

Hello everyone! Een tijdje geleden dat ik iets heb gepost - sorry daarvoor, maar ik ben echt onwijs druk met school! - Vandaag weer het laatste deel van de serie 'geweldige talentenjacht filmpjes-', alhoewel ik misschien wel nog meerdere keren gewoon zonder categorie 'geweldige talentenjacht filmpjes' ga doen, omdat er ook weer elk jaar nieuwe filmpjes bijkomen. Maar in ieder geval voor vandaag heb ik mensen die inmiddels beroemd zijn, maar toen nog niet en net als elk ander persoon hun spannende auditie nog voor hun hadden. Het vorige deel is alweer een héle tijd geleden, en tot op de dag van vandaag zit ik elke dag weer op youtube auditie's te bekijken!



  • One Direction, wie kent ze niet? Al zijn hun looks wel wat veranderd, zijn ze opgegroeid, is helaas Zayn weg en hebben nu ook de ander evier overgebleven een pauze, zij hebben ook ooit auditie moeten doen voordat ze bekend waren. Inmiddeld is dit weer zo'n vier jaar geleden, en hebben ze ook al heel veel grote hits gehad (uhh, remember What Makes You Beautiful? Ik wel!).
  • Here we have Cher, Cher Lioyd. Cher werd vierde bij X Factor in 2007, toen was ze nog maar zestien jaar oud. Haar auditie vind ik zelf erg leuk om naar te luisteren, en misschien kennen jullie haar ook wel van haar hits Want You Back, Oath of  Swagger Jagger.
  • Melanie Martinez, aka my favorite. Oh wat is haar auditie en haar stem gaaf, zo onwijs uniek vind ik haar. Dit was zo'n drie jaar geleden, en inmiddels heeft ze zelfs al haar grote hit Carousel van afgelopen jaar die waarschijnlijk iedereen ook wel kent.  
  • Jordin Sparks, wie kent d'r niet. Jordin's auditie is alweer zo'n negen jaar oud (wow!) en heeft inmiddels ook wel meerdere dingen op haar naam staan, zoals de samenwerking met Chris Brown voor No Air (geweldig nummer + grote hit) maar ze deed ook in één aflevering mee bij The Suit Life On Deck (je kan hier op youtube de hele aflevering terugkijken). 
  • En last but not least, James Arthur! Met een ongelooflijk goede auditie heeft hij het heel ver geschopt. Hij heeft ook echt een hele bijzondere stem vind ik. Ook wil ik dit liedje even delen; hij zingt in de finale Impossible van Shontelle wat ik in het algemeen al een geweldig nummer vind, maar wat hij ook weer prachtig zingt en waarmee hij - natuurlijk - de x factor ook heeft gewonnen!

En, welke beroemdheid vind jij het leukste? Vertel het me in de comments!


Liefs,
Didem.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen