woensdag, augustus 5

WCW Hailee Steinfeld + Pitch Perfect 2 (updated 15-8!)

Whatsssup guys? Vandaag deel ik met jullie een van mijn wcw's - wat staat voor Woman Crush Wednesday - en review ik de film Pitch Perfect 2. Ik heb voor Hailee Steinfeld gekozen, omdat ik haar een erg goede actrice vind - en niet te vergeten, nog hartstikke jong! - en ze is gewoon een heel leuk en mooi persoon om te zien. Ik heb prachtige foto's van haar verzameld, zodat jullie vanzelf wel begrijpen waarom zij vandaag mijn wcw is. Ook vertel ik jullie wat over Pitch Perfect 2 die ik heb gezien. Enjoy!






*Afbeeldingen zijn allemaal afkomstig van Weheartit.

Ze heeft gespeeld in de romantische film Romeo en Juliet, met niemand minder dan Douglas Booth - wie ook op mijn lijstje van favoriete acteurs (+ de knapste) staat -. Ook speelt ze in de Bad Blood video van Taylor Swift (zie foto: ''Trinity''). Oh, en ze kan dus heel goed zingen (uh duhh, ze speelt in Pitch Perfect) en dit geweldige filmpje moet je echt bekijken: Shawn Mendes & Hailee Steinfeld - Stitches (Acoustic) - I mean, Hailee = amazing + Shawn = amazing = .

Update: wat vinden jullie van haar liedje en muziek video Love Myself? Haar eerste eigen nummer is een week geleden live gegaan en haar video vandaag, I love love love it!



Oh My God, wat een leuke film! Vriendinnen vertelden al dat ze hem heel leuk vonden, en aangezien ik deel 1 ook heel leuk vond was ik wel benieuwd naar dit deel. Ik vind alle zangstukjes (en liedjeskeuzes) in deel 2 veel leuker dan in deel 1, de optredens zijn spectaculairder en het zijn leukere liedjes en mashups. Alhoewel heb ik als minpunt dat ik de verhaallijn wel iets minder vind, althans, minder dan dat ik had verwacht van de trailer. De trailer (vind je hier) vond ik echt super leuk, maar ik denk dat ik daardoor iets te hoge verwachtingen heb gehad. Dit is dan wel het enige minpuntje voor mij over de film, want verder is hij echt geweldig! Cijfer: 8.

Wie is vandaag jullie Woman Crush Wednesday? En hebben jullie Pitch Perfect 2 ook gezien? Let me know in the comments, ik ben erg nieuwsgierig!


Liefs,
Didem

2 opmerkingen:

  1. Ik vind Pitch Perfect ook echt ontzettend leuk! Ik wist niet dat Hailee al een eigen nummer had, ik heb hem net even geluisterd en het is echt een leuk nummer<3 Leuk artikel Didem!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ahh dankjewel Naomi! En ja, ze heeft ook zo'n mooie stem :) Liefs, Didem

      Verwijderen