dinsdag, augustus 18

Spullen voor lazy people

Hi y'all, vandaag heb wat geniale spullen voor luie mensen, van niet op hoeven te staan van de bank tot niet uit je bed hoeven te gaan om je lamp uit te moeten doen, I've got it for you!






Note: neem het niet te serieus! Soms komen mensen ergens niet bij en soms zijn mensen gewoon te lui om een krukje te pakken, maar ik bedoel er niets mee hoor!

Mijn favoriet is denk ik toch wel die voor je afstandsbediening, ik bedoel dit komt mij toch echt zo vaak voor dat jij op de tafel ligt terwijl ik net helemaal lekker lag ingepakt op de bankt.

Even een artikel tussendoor, sorry ik beloof voordat ik naar school ga (dat is volgende week maandag) is het Maastricht en Den Haag artikel klaar, sorry maar ik kon maar geen foto's kiezen die ik ga gebruiken dus daarom is er het afgelopen weekend geen artikel online gekomen.


Liefs, Didem

8 opmerkingen: