zondag, augustus 2

Movietime #4 The Riot Club

Heyheyhey, ik heb helaas bijna weer een week niets gepost, want ik had een mini-vakantie van 3 nachten in Maastricht - daarover komt volgende week nog een artikel online - en heb eigenlijk de hele vakantie totaal niet vooruit geblogd, wat ik wel wilde gaan doen, helaas. Maar nu deel ik vandaag, of nou ja, het is net negen uur 's avonds geweest dus laat ik zeggen vanavond, weer een film met jullie, deze keer ééntje met maar liefst 3 acteurs die horen in mijn lijstje van favoriete acteurs. Ik heb het over The Riot Club! 


Van links naar rechts: Sam Claflin (bekend van o.a. The Hunger Games en Love, Rosie), Douglas Booth (bekend van o.a. LOL) en Max Irons (bekend van o.a. The Host of Red Riding Hood). 
Ik wil best uitleggen waar de film over gaat, maar ik denk dat je het dan niet helemaal zal volgen, dus is hier de trailer voor jullie - Or I'm just lazy, hèhè -.

Hier op een rijtje heb ik wat gifjes voor jullie die ik erg leuk vind (ik vind het sowieso altijd leuk om filmpjes/foto's e.d. te bekijken van films en series die ik heb gezien (ook al is het een jaar geleden) om weer een beetje die 'feelings' terug te kijken, if you know what I mean.













My opinion: ik geef eerlijk toe dat het niet mijn favoriete film is, als er andere acteurs in hadden gespeeld had ik er waarschijnlijk een stuk minder aan gevonden. Geen film die ik gauw zal aanraden aan andere mensen, maar wel iets wat ik met mijn vriendinnen zou kijken. Ik klink nu volgens mij wel iets negatiever dan dat ik eigenlijk ben, maar wat ik wel wil zeggen is dat de acteurs een grote rol in mijn mening spelen, waardoor ik de film een stuk leuker vind. Cijfer: 7,8.

Note: ik heb alle gifjes van Tumblr(.com)


Lots of love,
Didem.

2 opmerkingen: