dinsdag, augustus 11

Food bucketlist

(22) I ωοηdεr. | via Facebook
Heyhey guys, how y'all doing? Sorry, ik wilde eigenlijk het (beloofde) Maastricht artikel online gooien, maar ik kan nog steeds geen foto's kiezen dus als ik terugkom van Den Haag (ik weet niet of ik het nou wel of niet heb verteld maar ik ga vandaga drie nachten naar Den Haag met mijn oma) komt er een Maastricht en Den Haag artikel online! Iedereen weet wel wat een bucketlist is, en voor degene die het niet weten, het is een lijst met dingen die je graag in je leven wilt doen, bijvoorbeeld bungeejumpen, of naar New York gaan. Vandaag deel ik met jullie mijn bucketlist, maar dan mijn eigen verzonnen variant: eten. Dus ik deel met jullie heerlijk eten wat ik stiekem nog nooit heb gegeten of gedronken, maar wat ik wel graag wil proeven. Hope you guys like it!

 Macarons ❤

1. Macarons, geen idee waarom nog nooit, maar ja wie weet binnenkort hè : ).


2. Arizona, tjaa what can I say? Gewoon nog nooit gedronken..



3. Typische donuts, dus echt van bakkers en zoals je in Amerikaanse films enzo ziet. Ik heb weleens donuts gegeten, maar dat is lang geleden en dat was dan of chocola of met alleen suiker zonder kleurstoffen.


4. Biscuits met marshmallows en (gesmolten) chocolade, deze combinatie van eten heb ik gewoon nog nooit geprobeerd, geen idee waarom niet.



5. Kitkat-taart, maar dit ga ik sowieso wel maken een keer dit schooljaar.


6. Aardbeien met gesmolten chocolade.


7. Milka Lu en Chips Ahoy! Ik heb beide nog nooit geprobeerd, maar ik wil het wel heel graag, net zoals Milka Bubble. :)



8. Custom Made Magnum, dus je zelf gemaakte Magnum in een van de magnumstores, in Nederland heb je er een in Amsterdam.



9. Gingerbread cookies, je weet wel die poppetjes, die heb ik dus nog nooit gemaakt en gegeten, maar no worries, hij staat op mijn christmas-vacation-to-do-list.


10. Kitkatijs, hmm wat wil ik dit graag proberen! Net zoals m&m-ijs, of bueno-ijs.



11. Witte bueno, dayumm.


12. Pannekoeken met alles erop en eraan, just go for it!



13. Milkshake like this, dus echt uit zo'n glas en met zo'n rietje wil ik dolgraag een keer proberen.

14. En de laatste: slagroom uit een bus in je mond spuiten heb ik nog nooit gedaan maar wil ik wel graag proberen.


Hmmm, ik krijg echt spontaan honger als ik dit allemaal zie! Ik hoop dat jullie genoten hebben en het leuk vonden. Staat er in mijn lijstje iets bij wat jij ook nog nooit gegeten/gedronken/gedaan hebt? 


Lots of love,
Didem

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuk lijstje! Ik heb veel dingen daar van ook nog nooit gegeten of gedronken, en ik zou ze ook nog heel graag willen uitproberen! Arizona heb ik wel eens vaker gedronken, maar eigenlijk vind ik het helemaal niet zo lekker, het ligt vast aan mij haha, de flesjes van Arizona zien er wel onwijs leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, ja zelf twijfel ik ook of ik het lekker vind, maar inderdaad het uiterlijk van de flesjes zijn wel echt onwijs leuk. :) Liefs, Didem

      Verwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke lijst, word er spontaan een beetje hongerig van! Zelf heb ik die van de slagroom gedaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ah wat leuk! En ja, elke keer als ik het weer lees krijg ik meteen weer honger. :) Liefs, Didem

      Verwijderen
  4. Door deze post heb ik honger gekregen!! Het ziet er allemaal super lekker uit! Ik wil ook altijd al macarons proberen, misschien gewoon omdat ze er zo leuk en kleurrijk uit zien! Die milkshake is zo typisch dat je het een keer moet drinken. Slagroom uit een bus in je mond spuiten is echt iets wat op je bucketlist moet!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, heb ik ook steeds als ik het weer nog een keertje bekijk! Vind ik nou ook, haha :)

      Liefs!

      Verwijderen