zaterdag, augustus 8

Enquête: jullie beter leren kennen

Klik hier om de enquête in te vullen.
Hi guys, dit zal heel snel gaan en maar een paar minuten duren, maar ik heb afgelopen week een enquête gemaakt en zou het heel vinden als je die zou willen invullen. Het maakt niet uit hoe vaak je mijn blog hebt bekeken, misschien is dit wel je eerste of je twintigste keer. Alle meningen tellen en betekenen evenveel. 



Warming up vraag: wat is het nummer 1 drankje dat jij altijd in de supermarkt koopt? Dat van mij is Optimel in de smaak Framboos. Toevallig zag ik vorige week dat ze een nieuwe smaak Aardbei/Framboos hebben dus die wil ik ook wel proberen! 

Het is een enquête om mijn blog te verbeteren, maar ook vragen om jullie beter te leren kennen omdat ik daar erg benieuwd naar ben (lol, aan het eind zit er een beetje een aparte vraag tussen maar die hoef je ook niet al te serieus te nemen). :)


Klik hier om de enquête in te vullen.


Nogmaals heel erg bedankt voor het invullen, Ik waardeer het enorm!
Liefs, Didem


Geen opmerkingen:

Een reactie posten