zaterdag, juli 25

Scrunchies I like

Hi guys, vandaag laat ik jullie wat scrunchies (dat is een elastiekje met stof eromheen.) zien die ik zelf dolgraag wil hebben. Het is een echte 80's accessoire en ik vind ze geweldig. Sommige patronen en/of soorten kom je meerdere keren tegen, omdat ze die bij meerdere winkels en webshops hebben en waarschijnlijk omdat dat ook populaire patronen en/of soorten zijn. - Sorry guys, ik dacht dat ik dit artikel woensdag al had gepubliceerd, maar ik heb kennelijk toch niet goed opgelet en op de verkeerde knop gedrukt (je zou inderdaad kunnen zeggen dat ik moe was, haha). En dat nu ik juist probeer niet te lang niets te laten horen, oeps. And again, sorry!

Forever21


Claire's










Accessorize







American Appearel

Helaas deden de afbeeldingen het niet, maar ik heb hier wel de links van mijn favorieten:

1 2 3 4

En dan mijn favorieten voor het laatst:
Topshop





En dan hier in een collage om te kunnen vergelijken:



Welke is jouw favoriet? Die van mij is de eerste in de collage, die hele vette met het tie-dye print. :)


Liefs,
Didem

Geen opmerkingen:

Een reactie posten