woensdag, juli 8

Mannen en hun overhemden

Hello guys, hoe gaat het daar? Zijn jullie ook al aan het genieten van de vakantie, of moeten jullie nog naar school/werk? Ahh, wat is dit toch een heerlijke week. Tot vandaag moest ik elke dag nog naar school voor kleine dingetjes, maar nu ben ik toch wel echt klaar. Het allerleukste van deze week is dat ik vrijdag naar Vlieland ga en zaterdag jarig ben - jarig, huh wat? Yes, zaterdag word ik eindelijk vijftien, hoera! -  dus voor mij alleen maar redenen om vrolijk te zijn. :) Vandaag ga ik het hebben over mannen en kleding kopen. Velen van jullie met een vader/broer/vriendje/vriend van je moeder/zwager etc. weten waarschijnlijk wel dat mannen en shoppen niet altijd beste maatjes zijn. Als je ze vraagt om mee te gaan winkelen zijn ze niet allemaal enthousiast. Online shoppen lijkt altijd een makkelijkere optie. Maar dan nog, hoe weten mannen waar ze moeten zoeken en waar ze (overzichtelijk) kunnen vinden waar ze naar op zoek zijn? Nou, toevallig ga ik het vandaag hebben over de perfecte site voor mannen. 

Profuomo

Overhemden kopen vinden velen mannen erg moeilijk, al die dingen die ze tegenkomen. Denk aan zoveel boorden (als je niet weet wat het is heb ik hier een link waardoor je het waarschijnlijk wel begrijpt klik), merken, modellen, soorten, varianten, en dan ook nog eens winkels en webshops, niet heel makkelijk dus. 
Uit een onderzoek van Ruigrok is gebleken dat mannen functioneel winkelen. De Nederlandse man zoekt het liefst gewoon simpel op basis van zijn boordmaat en de kleur van het overhemd. Toch zijn er maar heel weinig webshops die daar echt rekening mee houden. Ook vinden ze het fijn om als het nodig is naar een fysieke winkel te kunnen gaan. 

overhemden.com

Toch is er een hele fijne site die de oplossing hiervoor biedt: overhemden.com. Je kan er snel en makkelijk zoeken op je specifieke boordmaat  en op de kleur van het overhemd.  En voor ieder wat wils hebben ze ook verschillende merken. Ook is er voor de mannen die liever naar de winkel gaan een vestiging in Amsterdam in de Maasstraat 89 (handige site) .  
Wat ook nog fijn is dat Overhemden altijd streeft naar het beste, en dus ook de beste en meest populaire overhemden van dit moment hebben. Oh, en btw, ze hebben er onder andere ook nog Happy Socks, dus als iemand zijn vader/vriendje een beetje wilt opvrolijken is dit wel heel leuk!
Alvast een hele fijne vakantie iedereen, enjoy!


-dit is een gesponsord artikel

Liefs,
Didem

Geen opmerkingen:

Een reactie posten