zondag, juli 19

Dipje

Hey there lovelies, how's life going? Ik ben nu alweer een lange tijd afwezig geweest - oeps, sorry! -maar ik ben weer terug. Afgelopen woensdag ben ik terug gekomen van Vlieland - wat weer echt geweldig was, dit was onze derde keer op rij dat we er zijn geweest - maar ik heb helaas nogal last van een soort dip. Woensdagochtend voelde ik het al aankomen, vorig jaar heb ik hem namelijk ook gehad, toen duurde hij meer dan twee weken. Ik weet niet precies hoe ik het moet uitleggen. Het is niet dat ik depressief ben, maar als ik aan Vlieland denk en wat ik allemaal heb gedaan en dat soort dingen, dan voel ik me gewoon een beetje depressief; een dip. Dit was helaas ook mijn enige vakantie, wat ook niet erg helpt omdat ik nu dus niks meer heb om echt heel erg naar uit te kijken. Voor Vlieland had ik dat wel (en dat is niet alleen vanwege Vlieland, maar 11 juli was ik jarig, op Vlieland!) en nu baal ik gewoon heel erg dat ik...

weer een heel jaar moet wachten. Ook heb ik omdat ik heel veel heb geshopt voordat ik naar Vlieland ging (daar komt nog een shoplog van online :) nu bijna geen geld, dus lekker shoppen of veel leuke uitjes zitten er ook niet bepaald in. 
Gelukkig weet ik dat deze dip ook een keer gaat ophouden, alleen helpt het gewoon niet dat ik nu geen bijzondere planningen meer heb. Ik wilde gaan beginnen met een bijbaantje deze vakantie, maar vanwege een paar redenen gaat dat deze vakantie ook niet meer lukken. Door deze dip heb ik tot nu toe ook weinig geblogd, het enige wat ik heb gedaan is veel films en series gekeken en mijn kamer (inrichting) weer veranderd. 

Nu is vandaag mijn moeder jarig (I wish you a happy birthday mom!) en gaan we zo lekker uit eten. Ik hoop dat ik straks met een fijner gevoel naar bed ga dan de afgelopen dagen, en dat ik morgen weer met een nieuwe, frisse start wakker word. Veel plannen heb ik nog steeds niet echt, maar ik wil proberen om lekker veel te gaan bloggen en er gewoon het leukste van te maken. Ik ben erg blij dat ik hierover heb geschreven en hoop dat ik morgen met een fijnere start kan beginnen. 

Veel plezier allemaal in jullie vakantie, relax lekker en geniet ervan. By the way, ik ben dus √©indelijk vijftien, woehoeee! :) 

Extra'tje: dit filmje heb ik gisteravond gezien om Youtube en ik vind het zo geweldig, ik kijk het en kijk het nog een keer en nog een keer etc. Het is een auditie bij Britain's Got Talent van het afgelopen jaar. Zijn zus was net voor hem en ging niet door (en heel aardig was Simon Cowell ook niet tegen haar), en toen meteen daarna was het zijn beurt om auditie te doen. Maar oh damn, wat een talent. Het is een prachtige en ontroerende auditie om te zien, en dan zowel het zingen als wat daarna gebeurt ;-). Kijk het hier.

*de afbeelding is afkomstig van Tumblr.


Bisous, 
Didem

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen