maandag, juli 27

Changes

Gooodmorning everyone, did you guys sleep well? Ik heb mijn blog sinds 28 oktober, morgen alweer 10 maanden (!). Ik heb veel gespeeld met lay-out, ik leer nog elke dag veel over html en al die - moeilijke! - dingen die erbij komen kijken, en ben dan ook erg blij als iets me (eindelijk) gelukt is. Ik merk wel dat ik altijd streef naar meer. Als sinds ik begon met bloggen wilde ik graag een eigen domeinnaam, alleen heb ik die nog niet omdat ik ook een nieuwe naam wil. Eerlijk gezegd ben ik al niet tevreden met mijn naam sinds het begin, maar ik wilde het beginnen met bloggen niet steeds verder uitstellen dus ben ik alsnog in oktober begonnen met deze naam. Nog steeds heb ik geen idee hoe ik wil heten, dus ik wacht met een domeinnaam kopen tot ik een goede naam heb bedacht (iemand goede idee├źn? Laat het weten in de comments of stuur me een mailtje!). Wel heb ik veel (leuke) plannen voor als ik dan een eigen domeinnaam ga kopen. 




Ik wil dus mijn hele blog veranderen, gewoon alles weer even anders. Andere naam, eigen site, nieuwe lay-out gewoon voor een freshe start. Helaas moet ik dus (van mezelf) wachten tot ik echt een goede naam heb. Maar wat ik gisterenmiddag wel heb gedaan is mijn Tumblr helemaal veranderd. Een nieuw theme met ook weer een nieuwe beschrijving en foto's. Ik heb bij m'n afbeeldingen op m'n laptop een bestandsmapje aangemaakt met foto's die ik graag wil gaan toevoegen. Gisteren heb ik er al een toegevoegd, maar ik wil ze niet allemaal tegelijk doen aangezien ik dat een beetje zonde vind. Waarschijnlijk ga ik vandaag (of ergens deze dagen) m'n lay-out van m'n blog wel veranderen, ge├»nspireerd op de lay-out van m'n Tumblr - ik ben er echt zo ecxited over, ik vind het zo mooi! -.Jullie zullen het wel zien als het is veranderd. :)

Oh, en wat leuk nieuws, ik ga aankomende woensdag een paar dagen naar Maastricht (met mijn vader en broers) en daar verblijf ik dan een aantal dagen als een soort mini-vakantie. Ook ga ik over twee weken met mijn oma een paar dagen naar Den Haag, maar daar horen jullie nog wel meer over!

Fijne vakantie guys, enjoy it!


Love,
Didem

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen