woensdag, mei 20

Moederdochterdag

Hey loves, ik had iets minder dan twee weken geleden, nog in de vakantie, een moederdochterdagje met mijn lieve moeder. We gingen als eerste naar het Centraal Museum (Utrecht), want ik moest een schilderij uit kiezen wat ik na moest gaan tekenen en waarover ik een verslag heb moeten maken voor tekenen. Omdat m'n moeder wist dat ik er al de hele vakantie tegenop keek, omdat ik het saai vind, ging ze met me mee. Dus nogmaals heel erg bedankt mam! Daarna zijn we nog langs een paar dingen geweest, lees verder voor wat.




Toen we uit het museum kwamen, gingen we lekker 'lunchen' -het was rond half 4 's middags- bij Sector 3, waar ook mijn neef werkt en die er op dat moment ook was. We begonnen allebei met een heerlijke smoothie, ik had ananas, banaan en framboos, en mijn moeder had kiwi en... . En toen deelden we samen broodje tonijnsalade (oh, en ze hebben in de winkel een mand met soort broodjes waaruit je kan kiezen, dus dat is wel fijn. Helaas waren er niet meer zo veel aangezien het al laat was.) en dat was ook echt héérlijk. Als kers op de taart nam ik ook nog de chocolade fudge (taart) met water, en mijn moeder thee. Ge-nie-ten!



Hierna gingen we naar de Etos -die, heel fijn, daar tegenover zit- omdat ik lichaams-scrub nodig had, ik vond deze prachtige van de Etos. Ik vind hem er heel leuk uit zien, mat mint, echt helemaal mijn ding! Ook vind ik het heel fijn dat ik hem onder de douche kan gebruiken, want dat scheelt weer tijd. Ik heb hem al gebruikt, en vind hem fijn om te gebruiken. Mijn huid voelde erna heel erg zacht aan, yes!



En na de Etos gingen we nog naar de bibliotheek, want ik had een boek nodig voor school. Voor Engels moesten we een boek lezen en daarover een toets maken, en ik had Paper Towns gekozen, terwijl ik die nog helemaal niet in huis had. Toen bleek dat ze hem niet hadden in de bibliotheek, wat voor veel stress zorgde. We gingen meteen kijken bij de boekwinkel ernaast, en eerst vonden we hem niet. Toen weer wel, maar die bleek in het Nederlands te zijn. En gelukkig vond mijn moeder toen een John Green 'hoekje' met allemaal boeken, en gelukkig ook Paper Towns. Ik heb hem al bijna uit en vind hem echt heel erg leuk. Iemand had wel eens gezegd, dat als je een keer één boek van John Green had gelezen, alle andere saai zouden zijn. Daar ben ik het niet mee eens, ik heb hiervoor ook al The Fault In Our Stars gelezen, en ik vind ze nog steeds beide leuk. 


Nou, dit was dan ons moederdochterdagje, ik vond het heel erg leuk, en mam, nogmaals heel erg bedankt! Oh, en p.s. deze week komt dan ein-de-lijk het artikel over mijn camera online! Hiermee heb ik ook de eerste en laatste twee foto's uit dit artikel gemaakt.


Lots of love,

Didem


1 opmerking:

  1. Ik weet niet of je het weet maar deze zomer (misschien iets later... in de US toch deze zomer) komt er een film uit van Paper Towns. Nu kan je lekker hipster zijn en zeggen: ik had het boek al lang gelezen voor de film uitkwam hoor! ;D

    BeantwoordenVerwijderen