zondag, mei 31

Dove deo's

Hello guys, hebben jullie een leuk weekend gehad? Bij mij was het niet zo bijzonder, maar ik ben wel met mijn moeder aan Breaking Bad begonnen, echt heel leuk haha. Het is iets waar ik eigenlijk niet zo snel voor zou gaan, aangezien ik zelf iemand ben die altijd Gossip Girl, The Vampire Diaries en Pretty Little Liars kijk. Maar waarschijnlijk vind ik het daarom ook wel leuk en het is weer eens iets anders. Vandaag schrijf ik over Dove deodorantbussen. Enjoy!




















Go Fresh is een erg frisse geur van komkommer en groene thee. Wat mij betreft een echte zomerse geur. Zelf ben ik niet heel erg van zoete geuren, ik houd van fris, de typische Dove geur en neutraal lijkt mij ook fijn, aangezien ik elke dag bodymist draag en volgens mij de geur daarvan dan nog beter naar voren komt. Niet mijn nummer één, dat blijft namelijk neutraal of de typische Dove geur (Sanex of Nivea is ook wel fijn). Maar na deze twee is het wel een favoriet. 



















Dit is een een Go Fresh (vertaald dus ga fris), maar dan een zoete variant. Ik houd niet zo van hele zoete deo, maar samen met frisse deo vind ik het wel iets fijner. Deze is met granaatappel en citroenverbene (sorry, maar ik heb werkelijk geen idee wat dat is, maar het is dus wel iets fris). Geen favoriet maar ook geen 'vijand'.



















Dan mijn favoriet van deze bussen, de Silk Dry. Er staat niet echt op wat de geuren zijn, maar ik weet wel dat het geheim van deze heerlijke deodorant is de toevoeging van pure zijde-extracten. Ook al weet ik nu nog steeds niet wat precies de geur is, het blijft lekker! Zeker een favoriet.



















En dan helaas de minst favoriet, Beauty Finish. Het is wat mij betreft iets te zoet. Er zitten beauty mineralen in, maar dat is dan toch niet mijn ding. Net alsof je parfum op hebt, maar dan ook weer net niet. Jammer. Al geef ik eerlijk toe, het ruikt wel iets beter als je het op je huid hebt gespoten dan als je alleen aan de bus ruikt.



















En dan heb ik nog een Compressed variant van de eerste bus in dit artikel. Deze is kleiner, maar er zit alsnog evenveel deodorant in als in de normale. Deze bussen zijn dus veel beter voor het milieu. Ik ben fan! Oh, en niet alleen Dove heeft dit maar Roxena is ook van de partij.

Nog een fijne zondagmiddag allemaal! Wat is jullie favoriete deodorantmerk? Oh en ps, deze foto's zijn gemaakt met mijn nieuwe camera :) pps, nog drie weken en dan toetsweek en dan zomervakantie, yaaay.


Lots of love,
Didem.

3 opmerkingen:

  1. Ik vind dove niet heel fijn, de structuur ervan niet ofzo. Geef mij maar vogue of 8x4

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, prachtige foto's Didem<3 Ik heb Silk Dry ook, en ik vind hem ook echt ontzettend lekker ruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie foto's!! Ze lijken mij erg fijn vooral die roze ♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen