zondag, april 12

Movietime #3 Two Night Stand

Hey there, vandaag is het de derde Movietime en ga ik het hebben over de film Two Night Stand, benieuwd naar wat ik ervan vond? Lees vooral verder!



Two Night Stand gaat over Megan, die via een datingsite (of zoiets dergelijks, ik weet niet meer precies wat het was) bij Alec, ze besluiten een One Night Stand bij hem thuis te hebben. Helaas worden ze de volgende ochtend wakker, en..
 blijkt dat er een gigantische laag sneeuw is buiten, en ze niet meer uit zijn appartement kunnen. En daar zitten ze dan, opgesloten en wel terwijl Megan niets liever wilt dan aar huis gaan (ze hebben nou eenmaal niet de beste klik). Met als gevolg mislukte pogingen om daar weg te komen, en proberen zich te vermaken. 

Megan wordt gespeeld door Analeigh Tipton, en Alec door Miles Teller die je wel kent van The Hunger Games of/en That Awkward Moment. 










My opinion: grappige stukjes, maar verder in het algemeen saai. Weinig spanning, weinig bijzondere dingen, weinig moeten lachen maar er waren ook geen zielige of hele romantische stukjes, gewoon een beetje niks. Wel leuk gespeeld en leuke acteurs. Cijfer: 6.

Heb jij deze film al gezien? En wat vond jij ervan? Let me know in de comments!


Love,
Didem.

6 opmerkingen:

  1. Hm, ik wou hem zien maar had wel gehoopt op een paar romantische stukjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb hem nog niet gezien, klinkt wel leuk!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb de film niet gezien! Het leek me eerlijk gezegd een nogal standaard film waarbij ze elkaar eerst haten, maar daarna toch verliefd worden :p Maar goed, jammer het niet super was! xo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het lijkt mij een leuke maar standaard film ^^ xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb deze film nog niet gezien, nu ik je review lees heb ik ook niet echt de behoefte om het nog te bekijken haha. Goede review.

    BeantwoordenVerwijderen