dinsdag, maart 24

OOTD - fashion in the forest


Hi there, vandaag heb ik een ootd (okay, tbh, het is niet van vandaag, want ik heb de foto's in de vakantie gemaakt) voor jullie die ik graag wil delen. Toen ik nog Krokusvakantie had ben ik met mijn moeder naar het bos geweest om te wandelen en foto's te maken. Ik ben op dit moment aan het sparen voor een spiegelreflexcamera, en heb zelf alleen een Iphone. Ik had mijn moeder gevraagd of ze met haar fotocamera wat foto's voor me wilde maken. Het is natuurlijk niet zo mooi als met een spiegelreflexcamera (nog even wachten!) maar het is wel een stuk beter dan met mijn Iphone. Kijk vooral verder voor de details!



Ik wil voordat ik verder ga alvast mijn lieve moeder bedanken voor het maken van de foto's en het geduld in het (koude) bos, thanks mom!






 Fluffy sweater The Sting / High waisted jeans Monki / Sneakers Nike Free Run 5.0 Atomic Pink / Scarf Monki / Coat America Today / Striped socks H&M / Silver chain Bershka

Toen we net het bos in liepen kwamen we een oude vrouw met twee hondjes tegen, en ze begon meteen over hoe mijn schoenen opvielen (ze zijn heel erg fel), maar ja ik vond het wel schattig. Wel groot nadeel: ze waren heel schoon en na het lopen (want na het foto's maken gingen we nog anderhalf uur wandelen) waren ze echt helemaal vies. Omdat het die dagen daarvoor zulk lekker weer was geweest, had ik helemaal niet gedacht dat het bos nat en vochtig en vies/modderig -heel erg modderig- zou zijn. Maar het had wel in het algemeen in die week geregend wat ik gewoon glad vergeten was -slim! 

Nog een fijne werk-/schoolweek iedereen!

Love,
Didem.

12 opmerkingen:

  1. Wat een leuke outfit! Dat de schoenen op allen vind ik juist heel erg leuk! Je hebt ze ook erg leuk gecombineerd en het staat je superleuk! Liefs, X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie look! Leuke foto's ook!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk geschreven en wat een mooie outfit! Ik vind je Nikes heel gaaf. X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooie outfit heb je aan! Ik vind de kleur van je schoenen echt heel gaaf! En je trui ziet er heerlijk cosy uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! En hij is inderdaad heerlijk cosy :)

      Verwijderen
  5. Hele mooie outfit en het zijn ook echt prachtige foto's<3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke outfit! De trui is zooo leuk! X Mouna

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super gave schoenen! Leuke outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat een mooie foto's. Die broek staat je heel mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke outfit! Je schoenen zijn echt heel erg gaaf. Ik wilde ze laatst ook kopen, maar kon ze alleen nergens meer vinden..

    BeantwoordenVerwijderen