zondag, maart 8

Movietime #2 If I Stay

Hi guys, omdat If I Stay echt mijn lievelingsfilm is, deel ik vandaag bij Movietime deze film. Ietsjes anders weer, want vandaag doe ik het in foto's en gifjes. Lekker die momenten van de film terughalen, love it!


Het verhaal gaat over Mia (gespeeld door schoonheid ChloĆ« Grace Moretz), die cello speelt, en Adam (gespeeld door cutie Jamie Blackley) die al in een band zit en al best populair is, in ieder geval binnen hun plaatsje Portland. Dan 'ontdekt' Adam Mia op school, en gaan er mooie dingen gebeuren. Het is als het ware een terugblik, meteen aan het begin gebeurt er iets naars, en is Mia buiten bewust zijn. Je ziet dan in haar gedachten wat er allemaal ik gebeurt. (Sorry, beter weet ik het niet te beschrijven!). Maar je kan hier de trailer zien voor meer duidelijkheid. 








































Na al die gifjes en foto's weer terug te zien, heb ik meteen weer zo'n zin om hem te gaan kijken. Wie hem nog niet heeft gezien, kan je ook hier de trailer zien. Ik heb hem al meerdere keren gezien, en luister ook nog steeds erg vaak de muziek van Willamette Stone (de band van Adam) en ken het verhaal door en door. Tot nu toe is het denk ik mijn nummer 1 favoriete film gezien in mijn leven. Sommige vinden hem ook helemaal geweldig, anderen vinden het verhaal iets minder maar dat maakt mij allemaal niks uit. Ik vind hem prachtig. En voor die paar die er nog helemaal niks over hebben gehoord, moet je echt even hier de trailer zien. 

My opinion: heel erg mooi verhaal, leuke muziek, goede acteurs en mooie opnames. Mijn lievelingsfilm die ik ook aan iedereen aanraadt. Heb ook tranen in mijn ogen gekregen bij het kijken. Mooie huilfilm ook. Het enige jammere vind ik, dat je dan aan het eind ziet dat ze wakker word en het daarbij blijft (open einde) en daar houd ik niet zo van. Ik ben dan hartstikke nieuwsgierig naar hoe het verder gaat. Cijfer: 10.

*De afbeeldingen zijn afkomstig van Tumblr, Pinterest en Weheartit. 

En, hebben jullie If I Stay al gezien? 


Love,
Didem.

5 opmerkingen:

  1. Ik heb het nog niet gezien, maar het klinkt eigenlijk wel leuk! :-)

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaa deze film vond ik ook echt zooo mooi! Heb best wel veel moeten huilen haha. Heel leuk om deze gifjes te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind dit ook zo'n mooie film! Ook een van mijn favorieten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nu ik dit artikel heb gelezen wil ik de film nog liever zien<3 Dus ik denk dat ik deze film in het weekend maar eens ga kijken:) Leuk artikel!

    BeantwoordenVerwijderen