woensdag, februari 25

Some summer inspiration

Hi there! Hoe cozy, knus, warm, zacht en gezellig de winter ook is, ik ben gek -nee, verliefd- op de zomer, echt mijn tijd van het jaar. Daarom vandaag wat foto's van Weheartit om alvast in de zomerstemming te komen. Kijk mee!


Kenzas Venice - Italy, boats, city view, water, reflections, sun, sunset, sunrise, sparkle, beautiful, colours, culture, history, houses, buildings, architechture, quiet, photo.



 goals  Untitled goalsadd a caption beautiful places  .Untitled Beach Käyttäjän Mirjα Pin-lisäys taulussa ♡ miss stylish ♡ | Pinterest kazzy ♡ | via Tumblr Untitled Pin-e-Apple


En voor de mensen die nu nog vakantie hebben, geniet ervan! Zo niet, succes op school! Wat is jullie favoriete tijd van het jaar?


Love,
Didem.

5 opmerkingen:

  1. Ik heb zo'n zin in de zomer, ik kan echt niet wachten! Dat hij er maar snel is... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, mijn favoriete tijd is echt de zomer. Love it!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb echt heel erg veel zin in de zomer! Helaas duurt het nog even haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kan maar 1 ding zeggen na dit artikel.... IK WIL ZOMER!!! xx

    BeantwoordenVerwijderen