woensdag, februari 11

Random facts 'bout me

Hii, ik heb vandaag voor jullie wat random facts over mezelf geschreven, hopelijk vinden jullie het leuk! 


Ik eet bij heel veel avondeten yoghurt.
♥ Honden vind ik heel eng.
♥ De 'Het geheim van...' boekenserie waren vroeger echt 
mijn favoriete boeken in groep 5 en 6.


♥ Vroeger dacht ik door High School Musical dat de 
middelbare school leuk was omdat je dan met de bus mocht 
gaan en niet hoefde te fietsen #lazy.
♥ Eerst dacht ik (een paar jaar geleden) dat Victoria Justice 
en Nina Dobrev dezelfde personen waren, want ik kende 
alleen Victoria.
 Drop heb ik altijd al vies gevonden, net zoals  
karamel en suikerspinnen. 
♥ Ik was tijdschriften verslaafd, ik wilde zoveel mogelijk 
tijdschriften hebben rond groep 7.
♥ Winx was echt het leven vroeger.
♥ Carice van Houten zat op dezelfde middelbare school als ik
nu zit #cool.
♥ Sinds een paar maanden ben ik door mijn oma Patience 
(je weet wel dat kaartspel wat ook op je computer staat) 
#nojoke.

♥ In de brugklas was ik helemaal fan van Hoe Overleef Ik, 
echt al mijn boeken hadden hetzelfde roze HOI kaftpapier.
♥ Het eerste wat ik heb gewonnen in mijn leven zijn Prisma
woordenboeken van Hoe Overleef Ik (bron) ik was echt heel 
blij, dat was ook aan het begin van de brugklas.
♥ Ik weet nog dat ik in groep 8 voor het eindfeest, op het 
internet had gelezen dat het goed was op olijfolie in je haar 
te doen. Dus ik douchen en allemaal olijfolie in m'n haar 
doen. Ik kwam daar aan, en een vriendin vroeg meteen wat 
ik met m'n haar had gedaan, omdat het zo vettig was 
#beautyfout.
♥ Vroeger begreep ik nooit hoe je een taal kon leren, ik zag 
dat echt als onmogelijk, haha.
♥ Ik heb op één tijdschrift een abonnement, namelijk
Cosmogirl.
♥ Fotograferen vind ik al leuk sinds ik klein ben, ik ging altijd 
mee met m'n moede het bos in om te wandelen en 
paddenstoelen te fotograferen.
♥ Tomaat vind ik echt heel vies, maar tomatensoep is mijn lievelingssoep.

Nou dat was hem voor vandaag, hopelijk vonden jullie het 
een leuk artikel :) Nog een fijne woensdag(middag) gewenst!


Love,
Didem.

6 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk om te lezen! Zelf las ik ook altijd die het geheim van boeken haha.

    Liefs , Naomi<3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Honden vindt ik ook echt eng, geen idee waarom, maar dit is al zo van toen ik nog kind was! Tomaten zelf vindt ik ook niet lekker, maar tomatensoep is de hemel, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha super leuk artikel en erg leuk om te lezen. Wat grappig dat je vaak bij het avondeten yoghurt eet!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om te lezen, haha ik haat tomaten, ik lus geen ketchup maar tomatensoep vind ik verschrikkelijk lekker! <3

    BeantwoordenVerwijderen