vrijdag, januari 2

Update: no rules

Hi lovelies, hoe gaat het met jullie in dit nieuwe jaar? Kijken jullie al op tegen school? Ik wel namelijk.. Ik heb even een kleine update die ik met jullie wil delen, omdat ik het schema toch weer wil omgooien. 


Okay, ik had dus een tijdje geleden gezegd dat er elke woensdag een blogpost online komt, en natuurlijk de challenge en inspirationpost. Maar ik ga het weer lekker omgooien zo in het begin van het jaar. Ik wil namelijk niet vastzitten aan een bepaalde dag. Ik ga vanaf nu gewoon random bloggen, dus dat kunnen soms ook meer dan 1 blogpost per week zijn. Maar soms in een toetsweek komt er misschien helemaal geen, wie weet.


Ook vind ik het leuk om meer echt te schrijven, over mijn  leven, films boeken van alles. Schrijven vind ik leuk, en ik zou het leuk vinden om ook iets meer echt te schrijven ipv. over producten enzo.

Nou, geniet allemaal nog even van je laatste vrije dagen deze kerstvakantie, en ik zie jullie snel weer!


Love,
Didem.




10 opmerkingen:

  1. Is inderdaad wel fijner om nergens aan vast te zitten:) Toch zou dit bij mij dan helemaal niet lukken haha. Leuk dat je over nog meer onderwerpen wilt gaan schrijven! En ik vind je lay-out nog steeds zo leuk♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker om random te bloggen! Je moet altijd doen waar je jezelf goed bij voelt.

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt me veel fijner om nergens aan vast te zitten! Veel succes met bloggen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Random bloggen is het aller fijnste, doe ik ook!
    Goede keuze en happy 2015! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je moet doen waar je jezelf goed bij voelt meid liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Doen waar je goed in bent!
    Ik moet morgen weer naar school :(

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gewoon doen wat jij leuk vind! Ik merk zelf ook dat ik gewoon schrijven leuker vind en dan blijf je meer bij jezelf denk ik :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goeie keuze, je kunt beter bloggen op momenten dat je ook echt wilt bloggen, niet omdat het móet!

    BeantwoordenVerwijderen