donderdag, februari 5

inspiration

 get over it | via Tumblr Fit  | via Facebook
💞 💞 💞  Lovisaa ~

Hii girls, zoals je kon lezen in de vorige inspiration post, blog ik nu ook de inspirationpost random. Ik ben officieel Weheartit verslaafd, en wil niet aan een vaste datum met vaste aantal foto's vast zitten. Ook ga ik het niet meer nummeren, vind dat gewoon minder mooi staan en al helemaal als ik inspiration met een thema doe. Ik wil dus nu vaker, soms ook met thema's en met iets minder foto's, een inspirationblog posten. Dus enjoy!

Untitled <333
Lovisaa ~ /wonderlandphotography ✿♡Still-getting-there♡✿ | via Tumblr add a caption follow jilluise | via Tumblr Beautiful  Pin by sidney gray on Projects to Try | Pinterest (1) Tumblr ♥BEAUTIFUL♥ — girl | via Tumblr on We Heart It. Untitled ₴jae ♛ | Weheartit body
. | via Tumblr apple | via Tumblr

Ik vind het echt heerlijk, lekker inspiratie opdoen. Vandaag ben ik helaas ziek (en wie niet?) maar ja, het heerst ook wel heel erg. Hopelijk word ik zo snel mogelijk weer beter!


Love,
Didem 

8 opmerkingen:

  1. Beterschap<3 We Heart It is echt heel erg leuk, en er staan altijd prachtige foto's op!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt mooie foto's!
    En ik heb je genomineerd voor de Liebster Award!
    Je kan het hier bekijken:

    http://artcookreadrepeat.blogspot.be/2015/02/liebster-award-2.html

    X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel!! Ik zal proberen het binnen één week te doen :)

      Love,
      Didem.

      Verwijderen
    2. Oeps, ik heb je ook genomineerd.. Nouja je moet maar kijken wat je doet:) Liefss

      Verwijderen
  3. Beterschap! Ik ben ook ziek :/ en weheartit verslaafd :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben stiekem ook Weheartit verslaafd! Hopelijk voel je je al beter!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een fijne inspiratie post! X Laura www.mixtfashion.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk artikel! Die foto's zijn altijd zo mooi ^^
    ps: doe jij al mee met de winactie op m'n blog? xx

    BeantwoordenVerwijderen