dinsdag, januari 13

Inspiration #3


İg @alanisstormy

Hello girls, vandaag heb ik weer wat inspiratiefoto's voor jullie verzameld, en nu allemaal van mijn harten van Weheartit. Oh, en zoals jullie nu al kunnen zien, ziet het er iets anders uit deze keer, want daar had ik gewoon zin in! Ook zal ik vanaf nu niet elke 13e dag een inspiratiepost doen, maar simpelweg gewoon wanneer ik er zin in heb, zie update: no rules.





En dat was hem weer, deze keer heb ik het in een collage gezet, ik zelf vond het er erg vrolijk uit zien. See you next time! *Het enige dat nu vast staat, is de challenge, die komt wel gewoon nog elke 1e dag van de maand*


Love,
Didem.

4 opmerkingen:

  1. Foto's van We Heart It zijn altijd zo mooi<3 En het is ook een mooie collage! Lieefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er inderdaad heel leuk uit, tijdens de examens kan ik wel wat inspirerende plaatjes gebruiken xx

    Love Imke
    https://colourfulmornings.wordpress.com/

    BeantwoordenVerwijderen