dinsdag, januari 27

Geweldige talentenjacht filmpjes - solo

Heyhey lovelies, vandaag deel ik met jullie wat zangtalenten. Ik ben o.a. serie- en filmverslaafd, maar vind het ook heerlijk om op mijn eerste vakantiedag m'n laptop op te starten, naar youtube te gaan en genieten van mensen die ontdekt worden met hun geweldige stemmen. Luisteren jullie met mij mee? 




  • Laten we beginnen met Jake Quikenden. Zijn auditie gaat iets anders dan normaal, het is heel mooi, en ook wat emotioneel dus klik hier om het filmpje te zien. Dit was in 2014, maar hij heeft ook auditie gedaan in 2012, daar is hij tot het huis van de jury gekomen. Vorig jaar kwam hij tot ergens bij de live shows week 3 (dat is al na het huis van de jury).



  • Leah McFall, ook zo'n heerlijk uniek vintage type, ze heeft ook een eigen nummer met Will.I.Am gemaakt, dus dat zegt wel iets, tochKlik hier voor haar auditie.

  • Carlito Olivero geeft een geweldig optreden met het nummer Stay. Heel mooi gedaan vind ik. En gelukkig is Simon ook erg enthousiast! Klik hier voor zijn auditie.

  • Ellona Santiago, mooie originele naam vind ik. Ze lijkt wat verlegen, maar dan.. she spreads her Wings, met het nummer Wings van Little Mix. Volgens mij kan ze ook leuk dansen, want dat zie je bij verdere optredens in die competitie. Klik hier voor haar auditie.

  • Josh Levi, hij zong Come and Get It van Selena Gomez, en ik vind het heel amuserend, erg leuk om naar te kijken en luisteren. Klik hier voor zijn auditie. Iets verder in de competitie zingt hij Treasure van Bruno Mars, en oh man, wat blijft dat toch zo'n geweldig nummer! Dus klik hier voor Treasure.


  • Deze 'casanova', wat ik citeer van Kelly Rowland, genaamd Wesley Mountain heeft toch wel een mooie auditie. Aan het begin vind ik hem wat irritant met zijn 'i love you so much Kelly' maar zijn zangkwaliteiten maken het daarentegen wel weer goed. Klik hier voor zijn auditie.

  • Janet Devlin is de laatste. Ahh ze is zo leuk. Zo'n schattig niet zo typisch meisje. Ze heeft ook haar eigen site en haar album Running With Scissors is nu vijf maanden uit, dus ja het gaat wel goed komen met haar in de muziekwereld. Haar auditie nummer is Your Song maar ik denk dat je hem maar gewoon moet zien, dus klik hier voor haar auditie. 

Ik heb van 'geweldige talentenjacht audities' meerdere blogs geschreven, omdat je het leuk kunt indelen in categorie├źn. Jullie kunnen dus nog meerdere blogposts hierover verwachten in verschillende categorie├źn, wat vandaag dus solo (alleen) is. 


Love,
Didem. 





4 opmerkingen:

  1. Haha heel leuk altijd. Ik kijk dat graag.

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, zelf kan ik ook uren zulke video's kijken op Youtube! Ik kende deze mensen nog niet, dus ik ga ze zeker even opzoeken:) Echt een heel erg leuk artikel! Liefs, Naomi<3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Om eerlijk te zijn ken ik ze echt allemaal niet :o

    BeantwoordenVerwijderen