woensdag, juni 3

Geweldige talentenjacht filmpjes - kids



Hi there, vandaag de derde van de serie 'geweldige talentenjacht series-'. De laatste die heb ik gepost was eind maart, dus vond ik het wel weer tijd om vandaag de derde met jullie te posten. Vandaag heb ik dus voor zingende kinderen gekozen, enjoy! Oh, en kleine - seriously, echt heel klein - hint, er komt ook nog een vierde aan.

  • Ik ben met de lieve en toen nog o zo jonge Rachel Crow. Rachel heeft met haar auditie en het liedje Mercy vele harten gewonnen -waaronder die van mij- maar wat mij betreft nog meer bij de Bootcamp toen ze het een verrassing liet wat betreft ze ging zingen. Rachel heeft ook een paar eigen liedjes en covers op youtube staan, dus als je zin hebt kan je haar gaan opzoeken. Maar het liedje Mean Girls vind ik echt heel mooi en knap gedaan.
  • Op nummer twee mijn favoriet Carly Rose Sonenclar wie op haar dertienjarige leeftijd tweede is geworden van X Factor USA (!). Ze heeft een fantastische auditie met echt haar eigen draai. 
  • Dan hebben we de lieve Rion Page -even eerst, kijk even naar haar práchtige haar, het is zo mooi!- wie de jury omver blaast met 'Blown Away'. Geloof me, dit is echt het kijken waard.
  • Dit is Rachael, zestien jaar met een ongelooflijke stem, heel bijzonder en dit moet je gewoon kijken, echt liefde voor haar bijzondere stem.
  • Over dit meisje -Celine Polenghi- weet ik eigenlijk niet zo veel (zeg maar gerust niks, behalve dat ze zestien is maar dat staat in de video) maar ze heeft wel een hele krachtige stem. Zie zie hier haar auditie. Ze wordt later met iemand die zo nog komt en een ander een groep genaamd Sweet Suspense.
  • Nahw, Lauren is hier zo cute. Klein meisje met haar gitaar dat 'Turn My Swag On' zingt, aww!
  • Asanda Jezile, elf jaar oud aka the mini diva maar met een enorme powerstem. Damn! Wat heeft zij een fan-tas-tische auditie omg, ik sluit me ook helemaal aan bij wat de jury allemaal zegt. En -off course- haalt ze ook de finale, en het nummer dat ze daar zingt is ook zó onwijs mooi, klik hier om dat ook te zien. Echt waar, als opeens al die andere mensen op het podium meezingen krijg ik echt kippenvel, wauw! Ze is uiteindelijk zesde geworden.
  • Millie Thrasher, veertien jaartjes oud en ze zingt Wide Awake, helaas zijn er maar héél weinig beelden van de auditie, maar wat je ziet is wel heel mooi. Later wordt ze me twee andere meisjes de groep Sweet Suspense (met Celine dus ook). 
  • En om te eindigen nog even deze schattige jongen, Jai Weatford met een geweldige en lieve stem, plus hij begeleidt zichzelf met de gitaar. Aan het eind zingt hij ook een zelfgeschreven nummer, zo knap! Klik hier voor zijn auditie.

En dat was hem voor vandaag, hopelijk vonden jullie het leuk. Wie vinden jullie het leukste van al deze kids?


Liefs,
Didem.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten