woensdag, december 17

Wees blij dat je..

Good afternoon everyone!
Omdat het deze maand de happy days challenge is, vond ik dit wel een goed idee om nu te schrijven. Vaak als ik een paar dagen ziek ben, kan ik me niet meer voorstellen hoe het was om niet zo'. hoofdpijn te hebben, en dan weer andersom als je beter bent. Omdat het gaat om waarderen en blij zijn deze maand, heb ik hier een hele lijst met dingen waarmee je blij moet zijn als je het niet hebt. Lees maar gauw verder!



Wees blij dat je nu niet:

-ziek bent
-een verstopte neus hebt
-kramp hebt
-hoeft te leren
-huiswerk hoeft te maken
-een gehoorapparaat nodig hebt
-heel erg moe bent
-het koud hebt
-arm bent en gewoon lekker in een warm huis kan zitten en eten hebt
-ongesteld bent
-in het ziekenhuis ligt



-je geen (ernstige) handicap hebt
-je niet blind bent
-je niet doof bent
-niet je smaak kwijt bent
-relatieproblemen hebt
-je kamer met iemand moet delen
-klusjes in huis moet doen
-in een dipje of depressie zit


En wijs blij dat je (nu) wel:

-een lekker warm huis hebt
-lieve familie
-goede vrienden
(-een lief vriendje/vriendin)
-eten
-kleed-/maand- zakgeld krijgt van je ouders
-je eigen kamer hebt
-nog een heel leven voor je hebt
-naar school kan
-vrije tijd hebt


Onthoud, je hebt vast wel 1 van deze dingen (of meerdere), of juist niet. Maar dat is niet erg, want het kan ook niet zo zijn dat je leven perfect is, onthoud dat. 

En dat was hem weer. Helaas niet een groot blog, maar ja ik heb dus toetsweek en moet eigenlijk nu leren ipv bloggen, oeps..

Oh, and don't forget to: 


Heb jij nog iets dat hier echt tussen moet staan? Laat het weten in de comments :)


Love,
Didem.





6 opmerkingen:

  1. Helaas moet ik wel leren en huiswerk maken, maar daarentegen ben ik wel heel blij dat ik nu lekker warm onder een dekentje terwijl 't buiten regent :p Veel succes met leren! xo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi om te lezen! Je hebt inderdaad gelijk.

    xoxo
    Dascha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi geschreven! Hier ben ik het helemaal mee eens!

    BeantwoordenVerwijderen