woensdag, december 31

OOTD - Baby it's cold outside

Hi guys, vandaag eindelijk voor het eerst een ootd. Ik wil dit dus echt al heel lang (en dan bedoel ik dus echt héél erg lang, al voordat ik een blog had) doen. En eindelijk. Het is allemaal gewoon met mijn Iphone 4s gedaan, dus bijzondere of erg mooie foto's zijn dat niet. Hopelijk hebben jullie daar begrip voor. Lees vooral verder voor mijn outfitdetails! 



Yaaay, willen jullie weten wat ik heb gekregen van de kerstman? Dr. Martens! Jaaa yes yes yes, ik wilde ze zou graag en heb ze nu eindelijk. Ben er echt zó blij mee. 


Mijn t-shirt is van de Brandy Melville, ik kan hem alleen niet meer vinden online, ik geloof dat hij uit de collectie is. Mijn ketting met lichtroze steen komt van de Claires


Ik vind ringen altijd een hele 'afmaker' van je outfit. Ik draag hier 10 knuckle rings van de Six en om mijn rechter pink een zilveren ring ooit van mijn moeder gekregen, en om mijn linker ringvinger ook een zilveren ring met steen ook van de Six. Alleen kan ik ze niet vinden op de site zelf.


Mijn vest is van de H&M, ik wilde graag een vest dat lekker warm is, net over de knieën valt omdat ik het anders niet fijn vind fietsen als hij heel lang is, en natuurlijk niet al te duur is. Gevonden! Je ziet het niet duidelijk, maar ik heb ook heerlijke warme sokken aan, die komen ook van de H&M, alleen staan die niet op de site. 


En als laatste foto, nog eentje van mijn nieuwe shoes. Yay!

Alvast een gelukkig nieuw jaar, moge er veel goeds op jullie paden komen! Hebben jullie nog speciale plannen? Of blijven jullie thuis met genoeg lekkers?


Love,
Didem.

10 opmerkingen: