donderdag, november 27

Top 5 series to watch

Okay, nu mag ik lekker enthousiast worden. Because, dit is echt mijn gebied :) Ik ben gek op series (en films ook haha) kijken. Mijn series en tips? Lees maar verder..


1. The Vampire Diaries. We volgen in deze serie Elena Gilbert, Elena wordt verliefd op een vampier, Stefan Salvatore. Meer vertel ik lekker niet, dan moet je het zelf maar gaan kijken. Ze zijn nu bezig met seizoen 6. Klik hier voor de trailer.


2. Pretty Little Liars. Het gaat om het vriendinnengroepje (van links naar rechts) Spencer, Hanna, Aria en Emily. Ze vallen uit elkaar wanneer hun 'leider', Allison, vermist raakt. Ze krijgen enge sms'jes van A. A voor anoniem, of A voor Allison? Ze zijn nu net klaar met het maken van seizoen 5. Klik hier voor de trailer.



3. Gossip Girl. Deze serie speelt zich af in New York. Het gaat om het leven van 7 tieners die bijna klaar zijn met hun school en naar de universiteit moeten gaan. Maar wat is het belangrijkste? Kleding, hoeveel geld je hebt, en vooral dus je populariteit. Gossip Girl stuurt sms'jes/mailtjes naar iedereen met geheimen, om iets duidelijker zijn: je kan anoniem een tip geven waar één van de tieners is, waar ze zijn, hun geheimen etc. Het heeft 6 seizoenen. Klik hier voor de trailer.


4. Teen Wolf. Waar dit over gaat? Weet ik nog niet zo goed, moet er zelf ook nog aan beginnen. Maar hoor er wel goede verhalen over. Het loopt nu nog tot 4 seizoenen. Ik ben in ieder geval erg benieuwd. Klik hier voor de trailer.


5. Awkward. De naam zegt het al een beetje; gênant. Het gaat over een meisje, Jenna Hamilton. Ze is 'onzichtbaar' totdat ze een ongeluk krijgt. Mensen denken dat het een zelfmoordpoging is, maar dat is helemaal niet het geval. Wat dan wel? Ga het lekker kijken. Ze zijn nu bezig met (het einde van) seizoen 4. Klik hier voor de trailer.


Mijn serie tips:

-Probeer zo min mogelijk series tegelijk te kijken. Je kan door de war raken in het verhaal, maar bijv. ook waar je bent gebleven, niet heel slim dus. 
-Beter pak je geen eten terwijl je tv (of op je laptop) kijkt, je pakt dan handjes vol (ongezond!) eten zonder dat je het door hebt. Maar let er wel weer op dat je genoeg (water) drinkt.
-Geniet, maar raak niet verslaafd. Stel met jezelf regels op voor hoeveel afleveringen je mag kijken per week bijv. Het zou ook zonde zijn als je er zo snel weer doorheen bent, en je in de knoop raakt met school en huiswerk.
-Kijk samen met je vriendinnen, of doe een keer in de vakantie een (kleine) marathon, heel gezellig+samen met je friends.

Sorry dat ik het nu pas post, ik moest allemaal toetsen leren en ook sorry dat het zo kort en niet diepgaand is. Ik had dolgraag meer willen vertellen maar heb gewoon en drukke week, sorry!


Love,
Didem.

2 opmerkingen:

  1. Ziet er leuk uit! Ik heb ze zelf nog nooit gezien. Een vriendin van me is helemaal verslaafd aan teenwolf haha

    BeantwoordenVerwijderen