donderdag, november 13

Inspiration #1

‘Starbucks’

Ik ga vanaf nu elke maand op de 13dag een inspiration blog doen. Veel mensen zien de 13dag van de maand nog steeds als een ongeluksdag. Om die dag dan toch als een leuke dag te zien, deel ik plaatjes die iets te maken hebben met het seizoen, waardoor je meteen heel veel inspiratie krijgt en ook nog eens extra veel zin krijgt in dat seizoen. Het zijn gemiddeld rond de 30 plaatjes. Enjoy!



‘Tumblr’


‘Timberlands’


‘je eigen adem zien’


kabeltrui’


‘de blaadjes die veranderen van kleur’

‘de prachtige, donkere make-up look’

‘Tumblr’

Yankee candles

‘on the road’

‘notebooks’

‘de film If I Stay

‘kaneel’

‘de gekleurde boomtoppen’

rainy days

‘Halloween’

‘ruiten, wollen sjaals’

‘de paraplu’

knee high sokken’

‘rood haar, blauwe ogen en sproetjes’

‘Tumblr’

cuddle time

‘kledingrek met herfstkleding’


‘herfstig interieur’

‘kraagje onder je trui’

‘Harry Potter’

pink trenchcoat

‘Gossip Girl’

‘Tumblr’

sweater weather’


*Update: ik ga vanaf nu elke woensdag (zonder vaste tijd) een blog schrijven, maar daarbij doe ik dan wel het inspiration blog en de challenge apart, dus vanaf nu schrijf ik 6 blogs per maand. 


Love, 
Didem.

18 opmerkingen:

  1. Wat een leuk artikel! Mooie afbeeldingen! Liefs♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke inspiratie! Ik vind vooral dat blaadje dat van kleur veranderd echt heel gaaf gedaan :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk artikel! Zo lekker Tumblr! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's xx
    Ik volg je trouwens vanaf nu via bloglovin!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooie plaatjes en ook lekker veel!
    www.dreamlife.jouwweb.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat een mooie en inspirerende foto's! Ik ben heel benieuwd naar de film If I Stay :) xo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje :) Hij is echt héél erg aan te raden!!

      Love,
      Didem.

      Verwijderen