zaterdag, november 1

Challenge #1 yoga

Een yoga challenge? Yes, let's do this. Ik ga dus vanaf nu elke maand een challenge delen die ik dan (hopelijk) samen met jullie ga doen. Ik heb gekozen voor yoga, vanwege een paar redenen. 



1. Het is gratis.
2. Je wordt er rustig en blijer van.
3. Het werkt (bijna) net zo effectief als een workout, het is natuurlijk net welke je doet. Maar hier komen bijv. ook opdrachten van core stability in voor. (Ik weet niet of je het wel eens is opgevallen, maar mensen die yoga doen hebben bijna altijd een mooie platte buik).
4. En het is natuurlijk altijd goed om je spieren meer te rekken, en (proberen) leniger te worden.

Soo, let's start! 
Deze challenge is van doyouyoga, met Erin Motz. Ik heb deze challenge al een tijd geleden eerder gedaan en ben erg tevreden. Je kan je via de site abonneren, zodat je elke dag om 15 uur en mailtje binnenkrijgt met de link naar de dag waar je dan bent. Ze legt erg goed uit vind ik (het is wel Engels), maar het fijne van een filmpje is, is dat je het niet perse hoeft te verstaan. De filmpjes duren van ongeveer 12 tot 20 minuten, helemaal niet lang dus. 



-Klik hier voor de site van doyouyoga met de challenge-

Het idee van een 30 days month challenge is dat je van iets een gewoonte maakt, als je bijv. zoveel dagen achter elkaar yoga doet wordt dat een gewoonte. 


Succes iedereen!


Love,
Didem.

12 opmerkingen:

  1. Ik heb het wel eens geprobeerd maar ik ga toch liever hardlopen! Leuke blog heb je, ik volg je nu via bloglovin! XO
    www.ingewm.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha ach ja kan gebeuren. ahh hartelijk bedankt!!

      love,
      Didem.

      Verwijderen
  2. Yoga lijkt mij best leuk!!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelukkig, zelf vind ik het ook heel leuk!

      Love,
      Didem.

      Verwijderen
  3. Yoga lijkt mij ook wel leuk :)
    Zou je ook eens mijn blog willen bezoeken?
    girlsblogforgirlz.blogspot.com
    Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelukkig maar :)
      Ja hoor.

      Love,
      Didem.

      Verwijderen
    2. Bedoelde je met je pol "wat doe jij het liefste op een herfstige dag"? Want daar heb ik even gestemd voor serie's of films kijken :)

      Verwijderen
  4. Ik heb het ook weleens geprobeerd, maar kwam uiteindelijk toch weer uit bij hardlopen, wielrennen enzo. Ik wil toch wel weer eens een poging wagen, iets leniger worden zou wel fijn zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Precies, leuk dat je het toch wilt gaan proberen :)

      Love,
      Didem.

      Verwijderen
  5. Leuk dat je dat gaat doen:) Ik heb er zelf helaas te weinig tijd voor..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel :) jammer, maar ja je kan natuurlijk niet overal tijd voor hebben.

      Love,
      Didem.

      Verwijderen