vrijdag, oktober 24

Recept: oreo-brownie

Oreo-brownie, hmm een interessante combinatie dacht ik. Dit stelde Ilse, een vriendin van mij, een tijdje geleden voor. Omdat ik zelf niet een grote brownie-fan ben vroeg ik me erg af hoe het zou smaken. Wel ben ik een huge oreo-fan, dus ja we probeerden het gewoon. 


Wat heb je nodig?

-een brownie-pak (bij deze hoefde je er alleen maar water bij toe te voegen)
-en een pak oreo's

En nu?
Het is eigenlijk heel erg simpel, je voert namelijk precies de stappen uit die op de achterkant van het pak staan, alleen moet je tussendoor nog wat oreo stukjes toevoegen

1. Je vouwt het kartonnen doosje open.
2. Je breekt de oreo's in kleine stukjes.
3. De stukjes oreo verspreid je over de onderkant van het doosje.
4. Je mixt het water met het poeder.
4. Je giet het mengsel over het doosje en tádáá!

Tip: je kan het ook een beetje omwisselen; eerst een laagje met stukjes oreo's dan een laagje van het mengsel en zo maar door. Dat hebben wij ook gedaan, en wij eindigden met een mengsel (dat echt tot op de rand kwam) met nog wat stukjes oreo er bovenop. 


Eindresultaat: ik vond het lekker, maar niet speciaal. Door de overheersende smaak van de brownie zelf proefde je bijna de oreo niet, dus eigenlijk voegde die er niet veel aan toe. Jammer maar het was alsnog een lekker stuk brownie. 

*Alle foto's zijn zelf gemaakt!


Love,
Didem.

10 opmerkingen:

  1. Jammer dat je de oreo bijna niet proeft, maar lijkt me als nog heerlijk! Superleuk artikel! Liefs, Naomi♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er wel super lekker uit!!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooohh het klinkt alleen al lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh my, het ziet er echt te lekker uit <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh leuke blog heb jij!
    En het ziet er super lekker uit! Jammer van de oreo maar toch!
    http://mylittlebloglove.wordpress.com/

    BeantwoordenVerwijderen