dinsdag, oktober 21

New in


Hi there!
Ik ben Didem en ben veertien jaar oud, ik zit in drie vwo en als sport doe ik voetbal. Zelf volg ik een aantal blogs, en nu wil ik zelf beginnen. De herfstvakantie zie ik dan ook als een goede timing om te beginnen. 


Ik houd me graag bezig met mode, kleren, make-up, verzorging, sporten, eten, mijn kamer inrichten, voetbal, roomdetails etc. Ik vind het heerlijk om nieuwe dingen uit te proberen, en daar zullen jullie dus wel dingen over lezen. 


Ik weet ongeveer waarover ik zal schrijven, maar zal het erg afwisselend houden omdat ik niet wil dat het saai wordt. Elke maand zal ik hier een challenge delen, omdat ik het erg leuk vind om me daar mee bezig te houden en ik hoop jullie ook. Verder zal ik ook elke maand een inspirerend blog 'schrijven', hierin vind je plaatjes en quotes, en misschien ook filmpjes die mij inspireren, waar ik iets van leer of die ik leuk vind om te delen met jullie. 


Hopelijk heb ik jullie nu een beetje een beeld gegeven van wat ik leuk vind en wat je hier tegen gaat komen.



Love, 
Didem.

6 opmerkingen: